The love of my life




Malin och Micke är en kärlekssaga som får det att pirra i hela kroppen. De ska bli man och hustru den 22 maj i år och få par är så självklara tillsammans som de här två. Förra sommaren begav vi oss iväg till en av deras favoritplatser för att öva på bröllopsbilderna. Och jag fick den där "breathtaking" känslan av självklar kärlek.


"When I grow older,
I will be there at your side,
To remind you how I still love you
I still love you
I still love you
...
Love of my life
Love of my life"

              
                 Queen

Kommentarer
Postat av: Kata

Vad fint det låter! Bilderna är verkligen helt fantastiska. Vilken fin brud det kommer att bli i Maj! Grattis i förskott.

2010-04-19 @ 17:46:03
Postat av: Den blivande Bruden

Hej hjärtat!

Vad fin din sida blev!!

Som du redan vet längtar jag så jag snart spricker till den där dagen om en månad, och ser fram emot ännu fler vackra bilder då, tagna av min alldeles egna favoritflicka!



Lycka till!

Puss

Moule

2010-04-19 @ 20:52:36
URL: http://madebymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback