Strö all min kärlek!




Christina och Philip firade sin ettåriga bröllopsdag den 14 mars och det firade vi med en fotografering i kärlekens tecken. I dag ingår även underbara lilla Joline, 8 månader i familjen.


"När ditt liv är en väg utan ände.
Och din dag utan rast eller ro.
När din natt är för lång,
och din värld är för trång,
ska jag strö all min kärlek över dig.

Jag vill va som en sky fylld av flingor,
som en natt fylld av fyrverkeri.
Jag vill stå vid din väg
som ett blommande körsbärsträd. 

Ska jag strö all min kärlek över dig.
Om du vill ska jag ge dig hela världen,
om jag får går jag med dig hela vägen.

Som konfetti i ditt hår,
som ett ett stjärnfall där du står,
ska jag strö att min kärlek över dig. 

Om du vill ska jag ge dig hela världen,
om jag får går jag med dig hela vägen.
Om jag får, om du vill
om du bara säger till,
ska jag strö all min kärlek över dig."


                                Mikael Wiehe
Kommentarer
Postat av: Familjen Sandmark Dante

Hej Jennie!



Vad förbannat duktig du är! Du med Hampe!!! Sjukt snygg sida, ni kompletterar verkligen varandra.



We love you!



2010-04-19 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback