Love



Idag blev det en fotosession i Folketspark i Malmö tillsammans med Kata och hennes underbare Harry.


"I wanna love you and treat you right,
I wanna love you every day and every night.
We'll be together with a roof right over our heads,
We'll share the shelter of my single bed,
we'll share the same room, Yeah!-for Jah provide the bread.

Is this love, is this love, is this love, is this love that I'm feeling?
Is this love, is this love, is this love, is this love that I'm feeling?"


                                                                         Bob Marley
Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiint!! lånar dem till min blogg, hoppas det är OK! Tack för en trevlig eftermiddag

kram

2010-04-20 @ 00:08:30
Postat av: Sara B

Tur att du har en sån snygg kusin som du kan ha som header ^^

2010-04-20 @ 14:11:39
Postat av: Caroline

En Rei Trulsson rekommenderade din sida och jag är glad att jag kom hit. Sicka underbara bilder!!! Vad har du för utrustning? Objektiv osv? Du har verkligen talang det är ju en sak som är säker! :) Inspiration helt enkelt!! Tack för det!

2010-04-20 @ 17:27:22
URL: http://pixelmiss.wordpress.com
Postat av: Pappa Erik

Mycket fina bilder, men framförallt fantastiskt snygga fotomodeller. Den där bruttan borde åka över till Hollywood och bli filmstjärna!

Pojken ser däremot tuff ut och borde hålla sig till mer traditionella yrken. Jag förslår

2010-04-20 @ 18:44:21
URL: http://nobelvagen.blogg.se/
Postat av: Pappa Erik

Mycket fina bilder, men framförallt fantastiskt snygga fotomodeller. Den där bruttan borde åka över till Hollywood och bli filmstjärna!

Pojken ser däremot tuff ut och borde hålla sig till mer traditionella yrken. Jag förslår

2010-04-20 @ 18:44:22
URL: http://nobelvagen.blogg.se/
Postat av: Linda Neptin

Jättefina bilder, du kan inte tänka dig och fotografera mig och Emil någon dag? Kram

2010-04-20 @ 21:16:48
URL: http://neptin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Till Caroline: Utrustning är canon 50d. De senast tagna bilderna är taget med 24-70 f/2,8, annars är det 50 mm f/1,8 II. Närbildsfilter +10 är inblandade i inlägget om Paradiset. Kul att du gillar mina bilder, det värmer mitt hjärta och ger mig inspiration med att fortsätta göra det jag älskar mest!



Linda: Självklart kan jag fota dig och Emil en dag!Alltid lika kul att träffa er!



MVH Jennie

2010-04-21 @ 10:01:49
Postat av: Alice

Så fina ni är Kata och Harry. Lycka!!! Jennie, jag älskar din blogg :) Mitt nya häng. Pussar till er alla.

2010-04-21 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback