Vill du smygtitta?

 


Jag hade en riktigt bra helg med bröllopsfotografering både i fredags och lördags.  Kärlek, det finns verkligen inget vackrare! Fredagens brudpar, Josefin och Micke, gifte sig på Restaurang Årstiderna i Malmö. En gammal romantisk byggnad med teglade valv och stora vackra fönster som vette ner mot innergården likt en prunkande oas mitt i stan. Här minglade gästerna efter vigseln och "Toastteamet" höll kvällens första tal. En ljuvlig kväll helt enkelt. När jag steg utanför portarna till restaurangen för att ta mig hem fann jag mig mitt i Malmöfestivalens virrvarr. Jag hade helt stängt ute folkfesten som pågick på andra sidan väggen. Det var som att slungas rakt tillbaka till verkligheten efter att ha varit ett par timmar i himlen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fina bilder. Jag gillar den med barnen på jättemycket! kram

2010-08-25 @ 12:37:36
Postat av: Josefin

Åh så fint!

2010-08-30 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback