Hurra för Harry!



Härliga Harry har blivit stor! Ett år fyllde den lille krabaten och det firades tillsammans med släkt och vänner vid Ribersborg i Malmö med korvgrillning och brännboll. Barn, skratt, glädje, vänner, kärlek i en underbart lyckad sommarkompott.

"Om inte du fanns, vem skulle jag då vara 
Om inte du fanns, vem skulle jag då vara 

Kanske som solen utan moln att krypa in i 
Kanske drev jag bort med vinden till en plats där ingen saknar
om inte du fanns skulle jag nog va någon annan än idag.

Nu står jag här som mor inför min moder  
och söker ord för allt jag vet du gjorde.
Hur du har lärt mig att när stormen blåser hårt 
har vi något som är vårt, mycket starkare är orden." 

                                                                 Lill-Babs
Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket underbart ettårs kalas. Jättefina bilder! Ha det bra. Kram

2010-06-21 @ 09:08:31
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Och tack för det fina fotoabumet över HArrys första år! Det fanns ingen hejd på hur mycket beröm det fick av alla som tittade i det. Samtliga av släktingarna på släktkalaset är överrens om att du är en stor forotgraf!! ;)

2010-06-22 @ 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback