I varje steg



Malin fotograferade jag på fritidsgården i Vellinge den 4:e juni. Hon var en av de sista tjejerna jag fotade den kvällen och klockan var nära 21.30 när det var hennes tur, så det var en tapper väntan för Malin. En sommarkväll som denna med varmt ljus och ljumma vindar är som balsam för själen. Det var härligt att fota henne, hon hade nära till skrattet och då är det fantastiskt att vara fotograf. Jaqueline som jag visat bilder på tidigare är nära vän till Malin så vi såg till att hinna med lite kompisbilder också. Att se kemin mellan människor, se att vi spelar roll för varandra, det tycker jag är så fint. Jag blir varm av att se vänskapen mellan dessa fina tjejer.



"Du finns i varje andetag, i varje steg
som himlen bär en evighet
och tiden den står stilla när vi rör vid varann
mitt hjärta brinner när kärlek vinner

en evighet, en kort sekund
när vi blir ett med tid och rum
ett ögonblick, oänlighet
långt bortom allt, i evighet"

                                 Thomas Andersson Wij (Carola)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback