Du är med mig vart jag går



Det vackra brudparet Malin och Micke är just nu i Italienska Toscana och avnjuter sin bröllopsresa på tu man hand. Som utlovat kommer här fler bilder från deras bröllopsdag. Ytterligare ett par hundra bilder väntar på dem när de kommer hem. Så blir det när man har en bildgalen fotograf med sig en hel dag!

"Över vida oceaner
emot fjärran horisonter
över hav och kontinenter
genom skymningar och dagar
har vi färdats med varandra

Vi har vandrat samma vägar
vi har burit samma bördor
vi har sett samma stjärnor
vi har sjungit samma sånger
vi har delat samma drömmar

Du är med mig vart jag går
genom månader och år
du är med mig alla dar
du är med mig vart jag far
du är den jag kunde va

som broar över djupen
som skuggor under träden
som eldarna i natten
som stigar genom snåren
har vi varit för varandra

vi har delat samma minnen
vi har burit samma längtan
vi har sett med samma ögon
vi har trott på samma löften
vi har stått på samma sida

Du är med mig vart jag går
genom månader och år
du är med mig alla dar
du är med mig vart jag far
du är den jag kunde va

Och ingenting kan splittra oss
och ingenting kan söndra oss
och ingenting kan slita oss isär
och ingenting kan få oss
att överge varann
stormar kanske tystar oss
skuggor kanske slukar oss
sorger kanske tvingar oss på knä
men ingenting i världen
kan lösa våra band

Du är med mig vart jag går
genom månader och år
du är med mig alla dar
du är med mig vart jag far
du är den jag kunde va"

                             Mikael Wiehe




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Gumman!

Vilka fina bilder, tur man kommer hem från paradiset så det går att få tag på internet igen! =) Säg bara till när det passar så kommer vi och hämtar resten av bilderna! Längtar efter att se dem!! Tack igen för ett toppenjobb!

2010-06-01 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback