Får jag gömma några drömmar hos dig?



Äntligen var det dags för Malin och micke att gifta sig! Efter 8 år tillsammans gifte de sig igår, 2010.05.22, i Stångby kyrka mitt ute på de skånska slätterna. Solen sken dagen till ära och bjöd på ett fantastiskt sommarväder. Frågan är väl bara om det var solen eller det vackra brudparet som gjorde mig alldeles varm i kroppen. Jag kommer inom de närmsta dagarna att lägga ut fler bilder, här är i allafall ett litet smakprov!


DU...
Får jag gömma några drömmar hos dig?
Några naiva och vackra
som andra kanske skrattar åt.

Får jag dansa klumpigt
och sjunga falskt för dig
en solig dag
när hjärtat spränger i bröstet?

Får jag vara i din värme
och långsamt mjukna
när själen blivit lite frostbiten?

Får jag slösa min kärlek på dig?
Får jag skratta, krama, sjunga, gråta
och dansa av kärlek
utan att du blir rädd?

Jag vill se dig i ögonen
och låta ett leende
berätta att jag älskar dig!

                     Sigrid Renklint

Kommentarer
Postat av: Malin & Michael

Tack underbara du! Vad fint det blev!! =)

Vi är fortfarande uppe på våra rosa moln och kommer inte ner än på ett tag...

2010-05-23 @ 20:43:06
Postat av: Rei Trulsson

Ständigt häpnar du och imponerar på mig med dina underbara bilder. Jag kan inte uttrycka mig starkt nog i textform över hur duktig du är Jennie!

2010-05-23 @ 21:16:19
URL: http://www.nikonfotograf.se
Postat av: Anonym

Helt fantastiska bilder! Puss

2010-05-24 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback