Varma sommardagar



Jag har tidigare berättat om Sara som jag fotade på hennes studentdag. I studentpresent fick hon en fotografering av mig som hon och jag sedan genomförde mitt i den blomstrande sommaren nere i Skanör.

"När vintern gömmer sina spår
så att du inte hitta hem
När du är vilsen i en vinternatt igen

När det blir varma sommardagar
Kom ihåg mig

När vinterisen ligger klar
Kom ihåg mig då
Här finns du kvar

O när du står på toppen och tittar ner
och det är ljust vart än du ser
När du vunnit
Kom ihåg mig"


                         Lars Winnerbäcks låt "Kom i håg mig"
                         (tänk Elin Sigvardssons version!)

                           
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback