Mysiga Milton



Milton är lika underbar som han ser ut. Skrattar och ler tills man glömmer allt annat i världen. På söndag döps han och blir Milton "på riktigt". Då ska jag vara på plats och fota den här lille guldklimpen!


"Jag känner dig, jag känner dig så väl
Dina fasor, dina våndor, finns också i min själ
Du är mitt kött och blod
Du bär ett dyrbart namn och min kärlek utan villkor
Jag gör vad jag kan
Så stor och stark om dagen
Men så liten mitt i natten
När ingen ser, när ingen hör
Kommer gråten mitt i skratten

Fem fingrar skall skydda dig
Ett är månen, ett är solen
Ett är polstjärnan bakom molnen
Ett är hopp och ett är tro
Handens fem fingrar vaggar dig till ro"


                                      Peter Lemarc

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken liten guldklimp!

2010-05-13 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback