Grönt är skönt!



I söndags åkte vi ut till Lomma för att titta på vårt hus som vi ska flytta in i 1 Juni. Skalet är klart och snart ska det börja byggas upp invändigt. Som jag längtar! Väl i Lomma tittade vi förbi familjen Malmberg för att hälsa på våra små favoriter. Minstingen Milton har fått ett alldeles eget rum som går i krispigt grönt. Han älskar att leka där inne med alla sina sina saker och blir helt lycklig när man vill krypa omkring där inne med honom. Och det gör jag gärna! Jag tycker nog att hans träklossar och färgglada leksaker är minst lika roliga som han själv tycker. Vet inte om det är barnet i mig eller om det är vuxenvarning på hög nivå att uppleva den bästa dagen på länge med att leka tittut och sitta och rita med tuchpennor. Roligt var det iallafall!
Kommentarer
Postat av: Kata

fint! fint skrivet och fint fotograferat. :) och den där Milton ser också väldans fin ut!!! söt som bara den!!

2010-11-12 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback