Street Sweet



Under en promenad i somras stannade jag till vid stapelbäddsparken i Västra hamnen och blev totalt hänförd av alla duktiga ungdomar som åker bräda där. Jag satt och beundrade dem och tappade bort både tid och rum och DET är inte vanligt för att vara jag. Jag försvann iväg i tankarna och det kändes som att vara i långt borta ifrån vardagen i Sverige. Istället befann jag mig där betongen flyter som ett hav över marken, där färger, liv och rörelse förenas i en välstämd melodi. Ja, där satt jag, mitt i mitt egna Art deco kvarter i Miami. Skaparglädjens låga tändes och jag kände mig lycklig som hade min kamera med. Så här mina vänner, är min tolkning av Malmö, Miami, Street, glädje, sommar och livet…
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback