Josefin ♥ Mikael



Jag presenterar stolt Josefin och Micke Dankull! Här finns det kärlek i massor ska ni veta! Det var första gången jag träffade dem när bröllopet ägde rum den 20/8 och visste egentligen ingenting om dem. Men efter att ha varit med under vigseln och början av middagen då vänner och släkt höll tal, var det som om jag känt dem hela mitt liv.

Jag önskar er all lycka!


" I feels like fire
I'm so in love with you
dreams are like angels
they keep bad at bay, bad at bay
love is the light
scaring darkness away, yeah

I'm so in love with you
purge the soul
make love your goal

The power of love
a force from above
cleaning my soul
flame on burn desire
love with tongues of fire
purge the soul
make love your goal"


                  Frankie goes to hollywood
Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Ser verkligen bra ut, längtar till cd:n kommer med resten av bilderna! Kram från oss!

2010-09-06 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback