Malin ♥ Joakim



Malin och Joakim Robertsson! Klockan 15.00 den 21/8 klämtade klockorna i Kyrkheddinge kyrka för denna kärleksduo. Det var ett magiskt ögonblick när portarna öppnades och parets barn kom in iklädda vita tärnklänningar. Efter kom Malin i sin vackra skrud och jag kunde höra Joakim dra efter andan. Då var allt fullkomligt. Vilken känsla! Efter vigsel och fotografering begav sig alla gäster till Hemvärnsgården för att tillsammans fira paret Robertsson! Och med tanke på hur härlig vigseln var är jag övertygad om att det blev århundradets fest!    


"Du är allt jag någonsin önskat
du är allt jag någonsin drömt
du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt
och du är den som får mig hoppas
du är den som får mig le
all min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
du är där när stormen yr
du är där när natten skrämmer
och du är där när dagen gryr
och jag vill alltid ha dig nära
när åren läggs till år
och vad livet vill oss lära
är att framtiden är vår"

             Sonja Aldén
Kommentarer
Postat av: Joakim

2010-09-05 @ 22:19:20
Postat av: Joakim

Tack... Dom var super bra bilder ... Väntar ivrigt på dom andra bilderna som du har tagit...

Tack så mycket... Du var super duktig och rek dej till alla som vill bli fotograferad

2010-09-05 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback